Studiecirkel "Må gott i kroppen och knoppen"

Under våren 2013 har Reumatikerföreningen Karlshamn haft en studiecirkel med Karin Danielsson som nybliven ledare.

Cirkeln har varit vid vid sex tillfällen och följande datum träffades vi 25/2, 4/3, 18/3, 8/4, 22/4 och 6 maj. Kostnaden var 80 kr för hela terminen och då ingick kaffe/the, mjölk och socker. Var och en tar själv med sig man önskar äta till fika. Det blev lite olika aktiviteter, bl a nytt program i sittgympan som Britt-Mari Johansson gjort både rörelser och sammansatt musiken till. 18 deltagare var det i 2 grupper. Vi har avslutning på måndag 6 maj där vi äter lunch tillsammans allihopa i Kungsforsen i Mörrum och möjlighet finns att gå runt och titta vid Mörrumsån för de som önskar det.