Gymping

Studiecirkel "Må gott i knoppen och kroppen"

Reumatikerföreningen Karlshamn har haft studiecirkel "Må gott i knoppen och kroppen"

Cirkeln heter "Må gott i knoppen och kroppen" och cirkelledare Karin/Kajsa Danielsson och ersättare Sonja Johansson. De som vill vara med är välkomna att anmäla sig till Karin/Kajsa på tel 0454-32 99 34 eller mobil: 0703-43 51 85 eller epost: danielssonkarin@hotmail.com
Följande gånger har träffarna varit under våren: 9/2, 23/2, 2/3, 16/3, 30/3, 27/4, 4/5 under vårterminen. Tiden var kl 13.30-16.00 i föreningslokalen Hunnemaravägen 1. Deltagaravgiften 90 kr. I höst fortsätter studiecirkeln och återkommer med mer information lite senare inför starten av höstterminen. Starten för höstterminen sker den 14 september 2015.