Sandra Spa www.polenupplevelser.se

Sandra Spa i Polen – rehabiliteringsresa 9 dagar, 12 – 20 maj 2017

Reumatikerdistriktet Blekinge har anordnat en Rehabilitering/Sparesa till Sandra Spa i Polen.

Sandra Spa i Polen – rehabiliteringsresa 9 dagar, 12 – 20 maj 2017

Nu är det "nya” Sandra Spa som gäller. Det är nyrenoverat (en hel del rum också) och med fler pooler och jacuzzi. Fri entré till en ny bastu (2016) med en vattenflod flytandes runtom och till ytterligare 3 stycken jacuzzi (nybyggda 2016) med tre olika örter i vattnet med aromaterapi. På endast 6 mils avstånd från färjeterminalen i Swinoujscie finns detta paradisiskt belägna och komfortabla hotell.

Pris: 6750 kr per person i dubbelrum/enkelrum. (Påstigning på stationen i Kristianstad klockan 20:00)

Sista anmälningsdag är 3 mars till ordföranden i respektive förening eller Carina Friberg, kontaktuppgifter se nedan (Är du sent ute, hör med oss, kan kanske finnas platser fram till 29 mars).

I priset ingår enligt nedan:

• Bussresa tur och retur (Svensk turistbuss som kör er ända fram till hotellet)
  • Båtresa tur och retur: nattöverfart från Ystad kl. 22.30 och dagöverfart från Świnoujście kl.13.00
  • Del i tvåbäddshytt med dusch och WC på utresan. Ingen hytt på hemresan
  • Frukost på båten på utresan samt 3 rätters middag på båten på hemresan
  • Svensktalande värdinna på hotellet
  • 7 övernattningar
  • Helpension på hotellet: frukostbuffé, lunchbuffé + salladsbuffé, och kvällsbuffé + salladsbuffé
  • Trivselkväll på hotellet
  • Hälsovattenkur under hela vistelsen, med tillhörande drick-kanna som minne från resan

Spaprogram:
  • 15 st. rehabiliteringsbehandlingar