Medlemsmöte tisdag den 8 mars 2016

Reumatikerföreningen Karlshamn har haft medlemsmöte

I föreningslokalen Hunnemaravägen 1 Karlshamn. Kvällens gäst var musikunderhållare Leif C Thuresson som sjöng visor och spelade gitarr under temat "Strandhugg och landhugg - en resa till lands och till havs". Servering av kaffe/the, tunnbrödsrulle och kaka för 30 kr. Lotteri med fina vinster fanns. Ett lotteri fanns med under kvällens möte. Anmälan var till Carola, tel 0731-83 07 26 eller e-post: eller lista i föreningslokalen. Det meddelades att det kommer att vara förhandsanmälan till alla medlemsmöten för att vi ska kunna förbereda inhandling av fika och veta ett ungefärligt antal. Om någon kommer som glömt att det är anmälan så går det väldigt bra att bara komma i alla fall.