Julbord lördag 3 december 2016

Reumatikerföreningen Karlshamn inbjöd till ett litet mindre julbord lördagen den 3 december 2016 kl 13.00 i föreningslokalen Hunnemaravägen 1 Karlshamn

Ordförande hälsade hjärtligt välkomna till ett litet mindre julbord som serveras tillsammans med måltidsdryck, samt kaffe och kaka. Musik och sångunderhållning av Trallande Tanter Med Gubbs. Fina lotterivinster fanns, obs inget jullotteri, helt vanligt lotteri som på månadsmöten. Kostnad för medlem 200 kr, fullt pris för medlem, kostnaden betalades till Reumatikerföreningen Karlshamns bankgiro nummer 5074-1651 senast den 27 november då det var sista anmälningsdagen. Anmälan skedde till ordföranden och samtidigt meddelades om det fanns andra anpassningar som behövdes göra. Hela eftermiddagen uppskattades så mycket och medlemmarna var glada och sjöng med i underhållningen. Ett 25-tal medlemmar närvarade i föreningslokalen Hunnemaravägen 1 Karlshamn.