Ullared

Bussresa till Ullared 20 april 2015

Reumatikerföreningen Karlshamn inbjuder till en gemensam resa med medlemmar från Reumatikerföreningen Ronneby

Reumatikerföreningen Ronneby inbjöd medlemmar i Reumatikerföreningen Karlshamn att följa med till Ullared. Shoppingdag till Ullared skedde måndagen den 20 april och vi var ett glatt gäng som for iväg på morgonkvisten redo för en dag i varuhusen och butikerna runt om i Ullaredsområdet. Gänget for iväg vid 6.00 tiden på morgonen och var tillbaka igen vid resecentrum Karlshamn ungefär 19.30 ca. Tack Ronneby för att ni tänkte på oss i Karlshamn. Medlemspris för medlem 233 kr och 10 medlemmar fick följa med. Endast om det fanns plats fick inte medlemmar följa med. Det var sju medlemmar från Karlshamn som närvarade i bussen under glatt "tjatter" både dit och hemresa.