Bassängträning våren 2016

Reumatikerföreningen Karlshamn har haft vårterminen 2016 bassängträning för medlemmarna

Bassängträningen på onsdagskvällar i två grupper under vårterminen har varit fantastiska ledare Britt-Mari Johansson som givit oss ett sprillans nytt program och ny musik och helt nya rörelser. Enastående glädjande för alla som varit med i träningen. Det ger ett väldigt trevligt lyft att det är nytt allting varje termin, man hinner aldrig tröttna. Vårterminen startade igång den 27 januari och fortsatte fram till 4 maj 2016. För terminen var avgiften 450 kr för 13 gånger. Avgift för reserver var 40 kr per gång. Samordnare Karin Danielsson, tel 0703-43 51 85 eller e-post: danielssonkarin6@gmail.com, hon tar emot sms och meddelar besked på sms